زز

طراحی فروشگاه اینترنتی

فروش خود را ۲۴ ساعته کنید!

اگر می‌خواهید در کنار فروش فیزیکی در فضای آنلاین نیز فروش خود را افزایش دهید، چاره کار راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی هست. با طراحی سایت فروشگاهی مشتریان شما بطور ۲۴ ساعته به محصولات و خدماتتان دسترسی دارند و از این طریق فروش بیشتری تجربه خواهید کرد. مجموعه آن‌تاما فروشگاه اینترنتی را با بروزترین متدها و باکیفیت بالا طراحی می‌کند؛ از ثبت دامنه و طراحی سایت تا جذب مشتری و افزایش فروش همراه شما هستیم.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

مراحل انجام خدمات طراحی سایت فروشگاهی آن‌تاما

 در قدم اول باید آدرس سایت شما یا نام دامنه مشخص شود. انتخاب درست نام دامنه، در موفقیت کسب و کار بسیار تاثیرگذار است. پس از انتخاب و ثبت دامین برای بالا آوردن محتوای سایت به میزبانی یا هاست نیاز دارید. البته جای نگرانی نیست! همکاران ما در آن‌تاما فرآیند ثبت دامین و میزبانی را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

در قدم بعدی باید نوع طراحی وب سایت را مشخص کنید؛ اینکه می‌خواهید به صورت کدنویسی سایت‌تان طراحی شود یا از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید؟ انتخاب هر کدام از آن‌ها به سلیقه، زمان و بودجه شما بستگی دارد. مجموعه ما هر دو روش را زیرنظر متخصصین باتجربه انجام خواهد داد.

پس از تعیین نوع سیستم سایت، طراحی قالب صفحات شروع شده و براساس ویژگی‌ها و امکانات فروشگاه، سفارشی سازی خواهند شد. فروشگاه اینترنتی در آن‌تاما در عین حال ساده، کاربرپسند و واکنشگرا طراحی می‌شود.

قدم بعدی، افزودن تمامی خدمات یا محصولات به سایت است. عکس‌های باکیفیت و توضیحات کافی دو فاکتور مهم در صفحات محصول هستند تا مشتری بتواند راحت‌تر برای خرید تصمیم‌گیری کند.

فرآیند خرید از موارد مهم در تبدیل مشتری بوده و درصورتیکه مراحل ساده نباشد ممکن است کاربر خرید خود را نصفه و نیمه رها کند! رنگ دکمه‌ها، روش‌های ارسال کالا، نمایش قیمت، نظرات دیگر کاربران، دکمه خرید و درگاه پرداخت از موارد مهم این صفحه محسوب شده و طراحی آن‌ها به ساده‌ترین نوع ممکن انجام می‌شود.

با انجام مراحل قبل فروشگاه اینترنتی شما آماده شده و می‌توانید فروش آنلاین را شروع کنید. برای فروش بهتر و بیشتر شناخته شدن بهتر است از روش‌های بازاریابی و تبلیغات استفاده نمایید تا مخاطبان هدف را جذب کنید.

نیاز به مشاوره دارید؟

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید، با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

بله، تیم طراحی و توسعه آن‌تاما در صورت درخواست کارفرما، پس از دریافت اینماد و درگاه بانکی تمامی تنظیمات مربوطه را انجام خواهد داد تا امکان خرید محصول توسط مشتریان شما فراهم شود.

بله، تیم طراحی و توسعه آن‌تاما در صورت درخواست کارفرما، پس از دریافت اینماد و درگاه بانکی تمامی تنظیمات مربوطه را انجام خواهد داد تا امکان خرید محصول توسط مشتریان شما فراهم شود.

خیر محدودیتی برای افزودن محصول و دسته‌بندی محصولات برای سایت شما در مجموعه ما وجود ندارد.

تمامی سایت‌های طراحی شده در مجموعه ما، کاملاً واکنشگرا بوده و محتوای سایت در نمایشگرهای موبایل و تبلت به خوبی نشان داده می‌شود.

بله، در صورت تمایل کارفرما، صفحه پرداخت و ارسال کالا، طوری طراحی می‌شود که نحوه ارسال کالا توسط کاربر انجام شده و هزینه ارسال نیز در پرداخت نهایی محاسبه شود.

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی