تولید محتوای ویدیویی

با تیزر تبلیغاتی، خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل و باکیفیت بالا به افراد معرفی کنید.

امروزه تبلیغات، ابزاری موثر برای معرفی کسب و کارها و افزایش آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات و خدمات محسوب می‌شود. به همین دلیل محتوای ویدئویی در تبلیغات، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و باید در انتقال آن، روشی صحیح و مناسبی را انتخاب کرد تا محتوای تبلیغات به مخاطبین و بازار هدف، با سرعت بیشتری انتقال یابد. درواقع حس کنکجاوی مشتریان نسبت به محصول و خدمات باید تا حدی برطرف شود و پیام محصول و کارائی آن برای مشتریان براحتی قابل درک باشد. در اینجا تیزر تبلیغاتی مناسب می‌تواند با سناریویی خلاقانه و حرفه‌ای پیام محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مخاطبین انتقال دهد.

تیم ساخت تیزرهای تبلیغاتی آن‌تاما با انتخاب مناسب‌ترین سناریو و فیلمنامه، بازیگران مناسب و همچنین با استفاده از ابزارهای تولید و مونتاژ تیزرهای تبلیغاتی کسب و کاها ر ا در سه گام پیش تولید، تولید و مونتاژ با دقت و کیفیت بسیار بالا ارائه می‌دهد.

هزینه ساخت تیزر شما چقدر خواهد شد؟

هزینه ساخت تیزر باتوجه به حوزه موردنظر و مواردی مانند نوع تدوین، موزیک و گوینده و موارد اینچنینی تعیین می‌شود. برای اطلاعات بیشتر از تعرفه‌ ساخت تیزر تبلیغاتی بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مراحل انجام خدمات تولید تیزر تبلیغاتی در آن‌تاما

در ابتدا طی جلسه‌ای مشاوره، به طور کامل مجموعه شما، محصول و خدمات را بررسی می‌کنیم تا بهترین نوع تیزر، مدت زمان و هزینه پروژه مشخص شود. 

 

اتاق فکر آن‌تاما طی جلساتی، پروژه و سناریوی پیشنهادی را به شما ارائه می‌دهد تا با مشورت شما، طرح نهایی انتخاب شود. پس از انتخاب طرح موردنظر، مسیری که پروژه باید طی کند، تعین خواهد شد.

در مرحله پیشض تولید مواردی مانند انتخاب بازیگر در صورت نیاز، انتخاب لوکیشن، دریافت مجوزهای قانونی، هماهنگی‌های موردنیاز، متریال و ابزارهای موردنیاز به طور کامل انجام می‌شود. سپس در مرحله تولید تمام افراد تیم باتوجه به وظایفی که بر عهده دارند، پروژه را به بهترین شکل تولید می‌کنند. گروهی ناظر نیز در هر زمان امور را بررسی می‌کند تا روند پروژه کاملا بدون نقص انجام شود.

در مرحله آخر نیز تمام تصاویر، گرافیک و ویدئوهای ضبط شده توسط تیم تدوین آن‌تاما و با استفاده از بهترین نرم‌افزارها به محتوای ویدئویی جذاب و منحصربفرد تبدیل می‌شود.

نیاز به مشاوره دارید؟

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید، با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

انواع تیزرهای تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی رئال

تمامی جلوه‌ها و صحنه‌ها در این نوع تیزرها واقعی هستند و فیلمنامه و داستان آن در فضای کاملا واقعی ساخته می‌شود و بیننده‌های آن تمامی اقشار عام مردم می‌باشند.

تیزرهای تبلیغاتی انیمیشن

تیزرهای انیمیشنی با استفاده از نرم‌افزارهای انیمیشن‌ سازی مانند افترافکت و پریمیر انجام می‌شود و بیشتر مخاطبان آن گروه‌های سنی خاص هستند.

تیزرهای تبلیغاتی تلفیقی

این نوع از تیزرهای تبلیغاتی، تلفیقی از رئال و انیمیشن بوده که هم از فضای واقعی و هم از ابزارهای انیمیشن ساز در تولید آن استفاده می‌شود.

تیزرهای تبلیغاتی موشن گرافیک

تیزرهای تبلیغاتی موشن گرافیک، تیزرهایی گرافیکی کوتاه و جذاب هستند که برای معرفی محصولات، خدمات و برند از آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین به دلیل استفاده از قالب‌های گرافیکی بسیار جذاب، جذابیت بصری زیبا و معرفی منحصربفرد کسب و کار، در فضای مجازی بسیار مورد استفاده قرا می‌گیرند.

سوالات متداول

هزینه نهایی ساخت تیزر تبلیغاتی به نوع تیزر (رئال، انیمیشنی و تلفیقی) و همچنین سناریو مربوطه بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی طی جلسه‌ای مشاوره با کارشناسان آن‌تاما تعیین می‌شود که می‌توانید برای رزرو مشاوره با شماره تماس حاصل فرمایید. علاوه بر آن نیز می‌توانید برای دریافت هزینه تولید تیزر به صفحه تعرفه طراحی و تولید ساخت تیزرهای تبلیغاتی مراجعه کنید.

شما می‌توانید از انواع تیزر مانند رئال، انیمیشن و تلفیقی برای معرفی محصولات خود به کار ببرید. اما برای جذابیت بصری و انتقال بهتر محتوا، پیشنهاد می‌شود از تیزر تلفیقی استفاده کنید؛ را که این نوع تیزر برخلاف نوع انیمیشن و رئال، یکنواخت نیست و توجه هر بیننده‌ای را به صحنه‌های جذاب خود جلب می‌کند.

ایده تبلیغاتی از مهم‌ترین موارد ساخت تیزرهای تبلیغاتی است که در تیم آن‌تاما توسط نویسندگان و ایده پردازان ارائه می‌شود. علاوه بر آن نیز ایده‌های شما ارزیابی و مورد بررسی قرار می‌‎گیرد.

تیزرهای ساخته شده توسط متخصصین آن‌تاما، دارای بالاترین کیفیت بوده و به صورت ۱۰۸۰ HD ارائه می‌شود.

نمونه کار طراحی تیزر تبلیغاتی