تولید محتوای متنی

تولید محتوا از بهترین روش‌های جذب مخاطب و کسب درآمد در فضای وب است. شاید این جمله را شنیده باشید که محتوا زبان ارتباط با مخاطب هست؛ یعنی اگر وب سایت دارید و می‌خواهید از طریق گوگل کاربر جذب کنید، تولید محتوا بسیار کمک کننده خواهد بود. درواقع هدف از تولید محتوای متنی، رساندن پیام به شکل درست، در زمان مناسب به مخاطبین هدف است. در آن‌تاما محتوای متنی حرفه‌ای، ایده‌آل با بازدید بالا تولید شده و نتیجه‌ای که انتظار دارید، بدست خواهد آمد.

تولیدمحتوا

چرا به تولید محتوا متنی نیاز داریم؟

باتوجه به اینکه محتوا در دنیای مدرن، ارتباط با مشتریان و مخاطبین بسیار اهمیت دارد؛ کسب و کارها به تولید محتوای متنی نیاز خواهند داشت. محتوای متنی به کسب و کار کمک خواهد کرد تا با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنند. این ارتباط می‌تواند از طریق وبسایت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و بلاگ‌ها باشد. از این‌رو ماندگاری مخاطب در سایت شما افزایش یافته و زمان بیشتری صرف مطالعه خدمات و محصولات شما خواهند کرد.

این شما هستید که باید با محتوای مناسب، نظر و اعتماد مخاطب را جلب کنید تا به مشتری دائمی شما تبدیل شود. از طرفی دیگر محتوای متنی باید متناسب با الگوریتم‌های گوگل نوشته شود تا در مناسب‌ترین زمان کاربر آن را مشاهده کند. بنابراین همکاری با تیمی متخصص و قوی در مسیر رشد سایت و جذب بیشتر کاربر تاثیرگذار است.

چه محتوایی کسب و کار شما را منحصر بفرد می‌ کند؟

در هر حوزه‌ای که فعال هستید، بدون شک رقبایی وجود دارند که محصول و خدمات مشابه شما ارائه می‌دهند؛ اما آنچه شما را نسبت به آن‌ها متمایز خواهد کرد، مزیت‌هایی مانند: کیفیت، قیمت، اعتبار، خدمات پس از فروش و نحوه هویت بخشی به مشتریان در کسب و کارتان هستند. محتواهایی که تولید می‌کنید باید بر روی این مزیت‌ها متمرکز باشند و بخوبی ویژگی‌های کسب و کار را بیان کند. بنابراین اگر می‌خواهید به مخاطبین خود ثابت کنید که آنقدر ارزشمند هستید که از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند، این کار را با خلاقیت در تولید محتوا انجام دهید.

تولید محتوای باکیفیت چگونه است؟

تولید محتوای باکیفیت نیازمند توجه به چند مرحله و اصول اساسی است. پیش از هر چیز، باید هدف کسب و کار از تولید محتوا مشخص شود؛ اینکه می‌خواهید چه نوع اطلاعاتی به مخاطبان ارائه دهید؟ مخاطبین هدف‌تان به چه محتوایی علاقه‌مند هستند؟ روی کدام گروه از مخاطبان‌تان متمرکز می‌شوید؟ پاسخ به این سوالات می‌تواند به تیم محتوا کمک کند تا محتوای مناسبی برای برند شما تولید شود.

دریافت مشاوره تولید محتوا

پیش از سفارش محتوای متنی می‌توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و نیازهای کسب و کارتان را با ما در میان بگذارید. پس از بررسی‌های لازم به شما می‌گوییم چه نوع محتوایی مناسب برند شما خواهند بود و چگونه به بهترین نتیجه خواهید رسید.

نیاز به مشاوره دارید؟

اگر به دنبال رشد کسب و کار خود هستید، با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

زمان تولید و ارسال محتوا براساس نیاز شما تعیین خواهد شد.

برای ثبت سفارش تولید محتوای متنی در آن‌تاما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما با استفاده از راه‌های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش و تعیین زمان ارسال، تیم محتوایی آن‌تاما از طریق راه ارتباطی که در ابتدای قرارداد ذکر شده در زمان مقرر سفارش شما را ارسال خواهد کرد.

تعداد کلمات و طول محتوا باتوجه به نوع محتوا و صفحه موردنظر شما متغییر است. برای راهنمایی بیشتر در این باره می‌‌توانید اطلاعات لازم را در اختیار تیم محتوایی آن‌تاما قرار دهید تا پاسخی مناسب خدمت شما ارائه دهند.

هزینه تولید محتوا به ویژگی‌های محتوای شما و حوزه کسب و کار بستگی دارد.

نمونه کار تولید محتوا متنی