طراحی بنر سایت

بنر یکی از پرکاربردترین روش‌های تبلیغات از گذشته تا اکنون

طراحی حرفه‌ای بنر سایت، نیازمند داشتن ذهن خلاق و استفاده از ابزارهای استاندارد طراحی بنر سایت است. به همین دلیل، برای سفارش طراحی بنر سایت باکیفیت و منحصربه‌فرد، باید پروژه خود را به افراد خبره در این زمینه بسپارید. آن تا ما، با بهره‌گیری از افراد متخصص در حوزه طراحی گرافیک، بهترین خدمات را به افراد مختلف ارائه می‌دهد.

دنیای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده است و روزبه‌روز در حال گسترش است. استفاده از بنرها به‌عنوان یکی از اشکال بازاریابی دیجیتال، جز پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب می‌شوند. طراحی بنر سایت به‌منظور نمایش برند و خدماتی که ارائه می‌دهد، مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل باید نهایت دقت در اجرای آن صورت گیرد تا بتواند بازدهی مورد نظر را داشته باشد. همچنین، یکی دیگر از اهداف طراحی بنر سایت، افزایش نرخ کلیک سایت‌ها و کمک به بهبود سئو داخلی و خارجی آن‌ها است. توجه داشته باشید که بنرها رابط کاربری سایت را زیباتر و حرفه‌ای‌تر می‌کنند.

انواع بنر

بنرهای تبلیغاتی ثابت

بنرهای تبلیغاتی ثابت در اصل یک عکس هستند که خدمات یا محصولات شما را معرفی می‌کنند. معمولا طراحی بنرهای ثابت راحت‌تر است و به همین دلیل هزینه کمتری برای‌تان خواهد داشت. یکی از مزایای بنرهای تبلیغاتی ثابت این است که پیام شما را زودتر به مخاطب منتقل می‌کنند. از آن طرف شما فضای محدودتری برای معرفی خودتان دارید. در بنرهای ثابت معمولا باید در حدود ۱۰ کلمه کسب و کارتان را معرفی کنید و پیام‌تان را به کاربران برسانید.

بنرهای تبلیغاتی متحرک (گیف)

بنرهای تبلیغاتی متحرک یا گیف به زبان ساده ترکیبی از چند تصویر ثابت هستند که پشت سر هم قرار می‌گیرند و یک تصویر متحرک و پویا را تشکیل می‌دهند. این نوع از بنرهای تبلیغاتی محبوبیت زیادی بین کسب و کارها دارند و معمولا از این نوع بنرها برای تبلیغات اینترنتی استفاده می‌شود. مهم‌ترین مزیت بنرهای متحرک این است که توجه مخاطب را به خودشان جلب می‌کنند. بنرهای متحرک معمولا با یک انیمیشن جذاب، کسب و کار شما را معرفی می‌کنند و این نوع معرفی برای مخاطب جالب خواهد بود. به همین دلیل نرخ کلیک روی این بنرها بیشتر است.

سوالات متداول

نوع نمایش بنر (متحرک ، ثابت) / لوگو / رنگبندی سازمانی / متن اصلی بنر / متن های فرعی / اطلاعات تماس

ما نمی توانیم سایز به خصوصی رو به عنوان بهترین سایز بنر گیف اعلام کنیم، برای اینکه هر برند یا شرکت ارائه دهنده خدمات تبلیغات سایز بخصوصی رو برای بنرهای خود اعلام کرده اند که بهتر است متناسب با سایز آنها طراحی بنر متحرک گیف را انجام بدهید.

نسبت به نوع و پیچیدگی طراحی متفاوت است، ولی ما سعی خواهیم کرد ظرف ۷۲ ساعت بنر رو به شما تحویل دهیم.

بله، در صورت نیاز شما به فایل لایه باز برای شما ارسال خواهد شد، منتها برای دریافت فایل باید مبلغی جدا پرداخت نماید، با توجه به این که طراحان دارای حق مالکیت معنوی بر روی اثر هستند، این فرصت را دارند تا فایل لایه باز طرح‌های خود را به فروش برسانند.

باتوجه به سفارش مشتری، تعداد اتودهای طراحی ممکن است متفاوت باشد. در زمان سفارش طراحی، تعداد اتودهای خدمات موردنظر نشان داده خواهد شد.

نمونه کار طراحی بنر