مدیریت شبکه های اجتماعی

برند خود را در شبکه های اجتماعی مختلف
به نمایش بگذارید تا مخاطبان
بیشتری را جذب کنید.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی با آن‌تاما

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یا Social Media Marketing به معنای استفاده و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف برای تحقق اهداف بازاریابی و افزایش فروش است. درواقع با شبکه های اجتماعی می‌توانید براحتی با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و برندسازی، افزایش فروش و حتی افزایش ترافیک وب سایت را برای کسب و کار خود به همراه داشته باشید. از مهمترین ورکاربردترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توان به اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر، لینکدین، یوتیوب، و پینترست و در شبکه های ایرانی نیز آپارات اشاره کرد. 

مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی

بالارفتن آگاهی
از برند (Awareness)

دریافت اطلاعات کاربران و فالوئرها

بهبود و افزایش نرخ کلیک

ایجاد ارزش افزوده

تحلیل رقبا
و شناخت نقاط ضعف و قوت آن‌ها

رفتارشناسی مشتری

ایجاد ارتباط عمیق،
بلند مدت و دوطرفه با مخاطبان

مدیریت بهتر
امور مشتریان و پشتیبانی

هزینه و اثربخشی مناسب

افزایش اعتماد و وفاداری مشتری

مراحل اجرای خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی در آن‌تاما

گام اول
تعاریف اولیه و مشاوره
مشاوره و بررسی کسب و کار

در اولین مرحله ما کسب و کار شما ر ا با دقت آنالیز می‌کنیم تا شناخت دقیق و بهتری از نیازهای کسب و کار داشته باشیم و ایده‌های مناسب‌تری برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی ارائه دهیم. به خاطر داشته باشید اگر صفحات اجتماعی شما از قبل ایجاد شده باشند نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

گام دوم
ارائه پروپوزال پیشنهادی
ارائه پروپوزال پیشنهادی

باتوجه به اطلاعات بدست آمده در مراحل قبل، پیشنهاد همکاری ما در قالب پروپوزال در زمینه خدمات مدیریت اجتماعی ارائه می‌شود شامل موارد شبکه‌های اجتماعی پیشنهادی، حجم کار قابل انجام، تعرفه خدمات و پیشبینی نتایج حاصل از این موارد هستند.

گام سوم
بررسی رقبا
بررسی رقبا و نمونه های مشابه

درصورت تایید و پذیرش پروپوزال و آغاز همکاری، تیم مدیریت شبکه‌های اجتماعی آن‌تاما، فعالیت خود را در خصوص بررسی، تحلیل رقبا و نمونه کارهای مشابه شروع می‌کند تا شناخت دقیق‌تری از وضعیت بازار و نوع فعالیت مدنظر داشته باشد.

گام چهارم
تقویم محتوایی هدفمند و اجرای آن
تعیین استراتژی و تقویم محتوایی هدفمند

در این مرحله فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی مشخص و اغاز می‌شود. در استراتژی محتوایی میزان دقیق توبید محتوا، سبک تولید محتوا، فرمت‌های مورد استفاده در تولید محتوا، روش‌های مناسب تبلیغات صفحات در شبکه‌های اجتماعی تعیین می‌شود.

نمونه کار مدیریت شبکه های اجتماعی

سوالات متداول

مدیریت شبکه‌های اجتماعی شامل خدماتی مانند راه‌اندازی و ایجاد حساب کاربری، آنالیز و تحلیل رقبا، برنامه ریزی تقویم و تولید محتوا است.

میزان رقابت، نوع و تعداد محتوای مورد نیاز و پلتفرم شبکه اجتماعی از جمله عواملی هستند که در محاسبه مدیریت شبکه های اجتماعی بستگی دارند.

خیر، به دلیل عدم کارایی و تاثیر منفی فالوور، بازدید، کامنت و لایک فیک در  استراتژی شبکه‌های اجتماعی ما جایی ندارد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی روز بروز در حال افزایش هستند، بنابراین باید از این پلتفرم‌ها برای افزایش تعامل با مخاطبان هدف خود و جذب آن‌ها استفاده کنید. بسیاری از کاربران پیش از خرید به دنبال شبکه‌های اجتماعی یا پروفایل برند می‌گردند تا بتوانند ارتباط معمولی‌تری بر حسب نیاز خود برقرار کنند.

پیش از ثبت نام در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد پروفایل، باید بررسی کنید تا بفهمید مخاطبان هدف شما در کدام شبکه حضور فعال‌تری دارند. علاوه بر آن نیز با درنظر گرفتن محصولات و خدمات خود باید مناسب‌ترین پلتفرم را برای بازاریابی شبکه های اجتماعی انتخاب کنید.

بله، باتوجه به پلتفرم موردنظر شما، تمام خدمات تولید محتوای متنی، ویدئوی، صوتی، فیلم برداری و عکاسی در آن‌تاما انجام می‌شود.