تعرفه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

با آن‌تاما تبلیغات حرفه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی تجربه کنید

هزینه تبلیغات در شبکه‌های  اجتماعی مانند اینستاگرام و پیامرسان واتساپ همواره یکی از دغدغه‌های کسب و کارها بوده است؛ چراکه در میان حجم وسیعی از پیج‌ها با موضوعات مختلف باید مناسب‌ترین و پربازده‌ترین پیج‌ها را انتخاب کرده و سپس تبلیغات خود را به آن‌ها بسپارید. ما به خودی خود هیچ فالووری به پیجتان اضافه نمی‌کنیم بلکه در اثر تبلیغات هدفمند و اصولی افراد ترغیب می‌شوند پیج شما را فالو کنند.

مزایای تبلیغات در واتساپ

تعداد دنبال کننده‌ها

در بعضی مواقع تعداد دنبال کننده‌ها (فالوررها) یک معیار تاثیرگذار بر رو هزینه تبلیغات حساب می‌شود که این مورد معیار قابل قبولی در این زمینه نیست؛ زیرا امکان وجود فالوورهای غیرواقعی، غیرفعال و فیک وجود دارند. بنابراین وجود معیار نرخ مشارکت یا ایمپرشن معیار مناسب‌تر و بهتری برای تعیین قیمت  تبلیغات یک صفحه است.

میزان تبلیغات

ممکن است برخی صفحات حجم محدودی از تبلیغات را قبول کنند تا بازدهی بیشتری برای کسب و کار داشته باشد که هزینه تبلیغات در این نوع صفحات ممکن است کمی متفاوت باشد.

نرخ تعامل پیج با مخاطبان

با دانستن نرخ تعامل می‌توانید میزان بازدهی و درصد فعالیت کاربران در پیج موردنظر را بدست آورید. نرخ تعامل یکی از فاکتورهای مهم برای تبلیغات در پیج‌های اینستاگرامی است. در مجموعه آن‌تاما صفحاتی که نرخ تعامل قابل قبولی دارند برای تبلیغات استفاده می‌شوند.

موقعیت جغرافیایی فالوورها

موقعیت جغرافیایی فالوورها نیز می‌تواند معیاری تاثیرگذار در قیمت تبلیغات باشد؛ چراکه در بعضی صفحات محتوایی که به اشتراک گذاشته می‌شود مربوط به مخاطبین متعلق به مناطق خاصی است و تبلیغات بر تعداد محدودی مخاطب اثرگذار خواهد بود.

نوع تبلیغ

تبلیغات در اینستاگرام در قالب استوری و پست قابل انتشار است و هزینه تبلیغات نیز باتوجه به نوع تبلیغات در پیج مشخص می‌شود. در برخی صفحات براساس نوع محتوا که ممکن است ویدئو یا تصویر باشد تعرفه لحاظ می‌شود.

جایگاه تبلیغ

ساعت انتشار یا جایگاه تبلیغ نیز ممکن است در تعیین هزینه تبلیغات صفحه موردنظر اثرگذار باشد؛ چراکه ممکن است در طول ساعات خاص میزان مشارکت و بازدهی تبلیغات بیشتر شود.

تعرفه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

نیاز به مشاوره دارید؟

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.