تعرفه طراحی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی

آن‌تاما، ارائه دهنده خدمات خلاق و باکیفیت تیزرهای تبلیغاتی

در دنیای امروز، تبلیغات و محتواهای بصری مانند عکس، ویدئو و گرافیگ برای نشان دادن خدمات و محصولات کسب و کارها برای مخاطبان از اهمیت بسیاری برخوردار است و استراتژی محتوایی تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی در نشان دادن پیام بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود.

با تولید تیزر تبلیغاتی، متفاوت عمل کنید

پس از جلسه‌ای مشاوره، کسب و کار شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و تیم ساخت تیزر تبلیغاتی آن‌تاما با آنالیز و تحلیل مزایا، نقاط قوت و مزایای رقابتی شما نسبت به رقبا اقدام به تولید استراتژی و سناریوی معرفی کسب و کار شما می‌کند. سپس سناریو و استراتژی محتوایی تیزر به شما ارائه شده و پس از تایید، تغییرات لازم بر روی آن انجام خواهد شد. در نهایت براساس آن، لیست مورد نیز برای فیلم‌برداری، زمان و لوکیشن فیلمبرداری نیز مشخص می‌شود. تمامی مراحل تولید تیزر تبلیغاتی شامل فیلمبرداری، نورپردازی، بازیگری، گویندگی و سایر موارد توسط تیم ما انجام خواهد شد. سپس بین ۵ تا ۷ روز کاری مطابق با تعداد ثانیه و حجم پروژه، تیزر تولید شده برای تاییدیه نهایی برای شما ارسال می‌شود. پس از تایید و ویرایش نهایی، فیلم با کیفیت Full HD برای شما ارسال می‌شود.

تعرفه ساخت تیزرهای تبلیغاتی

هزینه فیلمبرداری و تدوین با موزیک بدون موشن گرافی مطابق مبلغ ۱۵۰.۰۰۰ تومان برای هر دقیقه 

هزینه تیزر تبلیغاتی به همراه یک مجری یا گوینده مطابق ۷۰.۰۰۰ تومان به ازای هر ثانیه

هزینه موشن گرافی ۴۰.۰۰۰ تومان به ازای هر ثانیه، هزینه گوینده جدا محاسبه می‌شود.

سوالات متداول

عوامل بسیاری مانند تجهیزات کامپیوتری، دوربین، تجهیزات نور، گوینده و نریشم، بازیگر، تیم تولید تیزر تبلیغاتی، محتوا و سناریونویس و موارد اینچنینی در ساخت تیزرهای تبلیغاتی موثر هستند. تیم تولید تیزرهای تبلیغاتی برای راحتی شما تعرفه وضح و مشخصی را تعیین کرده است تا بتوانید بهترین تصمیم را برای ساخت تیزر خود بگیرید.

درصورتی که بخواهید تیزر خود را در رسانه‌های خاص پخش کنید، باید قوانین و محدودیت‌های آن رسانه را رعایت کنید. تیم تولید تیزرهای تبلیغاتی آن‌تاما آشنایی کامل با قوانین رسانه‌ها دارد؛ بنابراین کافیست نام رسانه را در اختیار تیم بگذارید تا براساس استانداردهای لازم تیزر شما تولید شود.

شما می‌توانید از طریق دکمه ثبت سفارش، فرم مربوطه را تکمیل و برای ما ارسال کنید یا با شماره ۰۱۱۴۴۴۰۰۲۴۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما در سریع زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.