مدیریت شبکه های اجتماعی

برند خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به نمایش بگذارید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یا Social Media Marketing به معنای استفاده و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف برای تحقق اهداف بازاریابی و افزایش فروش است. درواقع با شبکه های اجتماعی می‌توانید براحتی با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و برندسازی، افزایش فروش و حتی افزایش ترافیک وب سایت را برای کسب و کار خود به همراه داشته باشید. از مهمترین ورکاربردترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توان به اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر، لینکدین، یوتیوب، و پینترست و در شبکه های ایرانی نیز آپارات اشاره کرد. 

سوالات متداول

نیاز به مشاوره دارید؟

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید، با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی شامل خدماتی مانند راه‌اندازی و ایجاد حساب کاربری، آنالیز و تحلیل رقبا، برنامه ریزی تقویم و تولید محتوا است.

میزان رقابت، نوع و تعداد محتوای مورد نیاز و پلتفرم شبکه اجتماعی از جمله عواملی هستند که در محاسبه مدیریت شبکه های اجتماعی بستگی دارند.

خیر، به دلیل عدم کارایی و تاثیر منفی فالوور، بازدید، کامنت و لایک فیک در استراتژی شبکه‌های اجتماعی ما جایی ندارد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی روز بروز در حال افزایش هستند، بنابراین باید از این پلتفرم‌ها برای افزایش تعامل با مخاطبان هدف خود و جذب آن‌ها استفاده کنید. بسیاری از کاربران پیش از خرید به دنبال شبکه‌های اجتماعی یا پروفایل برند می‌گردند تا بتوانند ارتباط معمولی‌تری بر حسب نیاز خود برقرار کنند.

پیش از ثبت نام در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد پروفایل، باید بررسی کنید تا بفهمید مخاطبان هدف شما در کدام شبکه حضور فعال‌تری دارند. علاوه بر آن نیز با درنظر گرفتن محصولات و خدمات خود باید مناسب‌ترین پلتفرم را برای بازاریابی شبکه های اجتماعی انتخاب کنید.

بله، باتوجه به پلتفرم موردنظر شما، تمام خدمات تولید محتوای متنی، ویدئوی، صوتی، فیلم برداری و عکاسی در آن‌تاما انجام می‌شود.

نمونه کار مدیریت شبکه های اجتماعی