سئو و بهینه سازی سایت

استفاده از خدمات سئو، مهمترین روش برای افزایش فروش و جذب کاربر

یکی از راه‌های بازاریابی دیجیتال، استفاده از خدمات سئو و افزایش رتبه در موتور جستجوگر گوگل است.

سئو یا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. خدمات سئو شامل بهینه سازی وب سایت و رعایت یکسری فاکتورها برای افزایش رتبه در نتایج گوگل و ماندگاری آن است. برای اینکه بتوانید فروش خود را بیشتر کنید و از طریق وب سایت به درآمد بالایی برسید، سئو سایت مناسب‌ترین روش خواهد بود. ما در آن‌تاما تمرکزمان بر روی استراتژی اصولی سئو و افزایش ورودی و تبدیل آن به مشتری از طریق سئو است.

هزینه سئو سایت شما چقدر خواهد شد؟

هزینه سئو سایت باتوجه به حوزه موردنظر و مواردی مانند نوع سئو و انتخاب کلمه کلیدی و موارد اینچنینی تعیین می‌شود. برای اطلاعات بیشتر از تعرفه‌ وب سایت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مراحل انجام خدمات خدمات سئو و بهینه سازی سایت در آن‌تاما

برای شروع سئو اولین گام، مشاوره با تیم است. کارشناسان و متخصصین سئو آن‌تاما سایت شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و پروپوزالی از وضعیت وب سایت (وضعیت سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال) ارائه می‌کنند. از دیگر مراحل مهم آنالیز رقبای وب سایت است. آنالیز و بررسی رقبا کمک می‌کند تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف آن‌ها، بتوان ایده‌های خوب و مناسبی را برای سئو در نظر گرفت. 

علاوه بر یافتن کلمه کلیدی و اضافه کردن محتوا، نکات و تکنیک‌های بسیاری باید رعایت شود تا نتایج مورد نظر بدست آید. درواقع فاکتورهایی که ما در سئو داخلی رعایت می‌کنیم شامل نوشتن محتوای یونیک و مفید، ارائه اطلاعات ارزشمند، بهینه کردن ساختار سایت و URL، افزایش سرعت بارگذاری سایت، واکنشگرابودن سایت و بروزرسانی منظم خواهد بود. علاوه بر سئوی داخلی، سئوی خارجی نیز برای افزایش رتبه در موتور جستجو تاثیرگذار است. لینک سازی خارجی برای رتبه‌بندی از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در آن‌تاما لینک‌ها را از وب‌سایت‌های معتبر خریداری می‌کنیم که با حوزه کاری شما کاملا مرتبط باشند.

از دیگر مواردی که در سئو و افزایش رتبه وب سایت اهمیت بسیاری دارد؛ بهینه سازی تصاویر است. بنابراین تمامی تصاویر وب سایت باید از تگ ALT مرتبط با کلمه کلیدی برخوردار باشند. ما تمامی تصاویر را برای موتور جستجو بهینه سازی می‌کنیم. در ادامه نیز  URLهایی را پیاده سازی می‌کنیم که کاربرپسند و قابل درک هستند. سرعت لود مناسب و بالای سایت نیز از عوامل تاثیرگذار در افزایش رتبه گوگل حساب می‌شود. درصورتی که بارگذاری بیش از ۳ ثانیه طول بکشد، بیش از ۵۰ درصد کاربران صفحه را ترک می‌کنند. بنابراین سرعت سایت از جمله مواردی است که ما در تیم سئو آن‌تاما به صورت بهینه آن را  افزایش می‌دهیم.

باتوجه به مدت زمان قرارداد، انتهای هرماه گزارشی از روند سئو وب سایت به شما ارائه می‌شود تا به صورت شفاف در جریان فرایند سئو و سئو محتوای وب سایت خود قرار گیرید.

نیاز به مشاوره دارید؟

با کارشناسان حرفه‌ای آن‌تاما رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید؛ یا می‌توانید فرم سفارش را تکمیل و ارسال کنید.

انواع سئو

خدمات اصلی سئو که رتبه را ارتقا می‌دهد

آن‌تاما با تیمی متخصص مجموعه کامل و حرفه‌ای از خدمات seo را برای بهبود و بهینه‌سازی وب سایت شما ارائه می‌دهد تا کسب و کار شما علاوه بر ارتقا به رتبه‌های اول و افزایش ترافیک، به فروش مناسبی برسد.

سئو داخلی

کسب رتبه با کلمات کلیدی از طریق تکنیک‌های سئو داخلی مانند تولید و بهینه‌سازی محتوا لینک‌سازی داخلی، بهینه سازی تصاویر و مواردی اینچنینی

سئو تکنیکال

انجام تکنیک‌های فنی سئو مانند بررسی و افزایش سرعت سایت، ایندکس شدن صفحات هدف، بررسی با سرچ کنسول گوگل و مواردی اینچنینی

سئو خارجی

افزایش ترافیک و تثبیت جایگاه سایت در صفحه نتایج جستجو از طریق سئو خارج شامل لینک سازی اصولی، تبلیغات و بازاریابی، فعالیت

سئو محلی

انجام تنظیمات و تکنیک‌های مرتبط با سئو محلی برای افزایش دیده شدن مشاغل دارای موقعیت فیزیکی

سوالات متداول

سئو سایت از جمله فعالیت‌های است که در داخل و خارج وب سایت شما انجام می‌شود تا در کلمات کلیدی هدف، رتبه سایت در موتور جستجوی گوگل افزایش پیدا کند.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلیل اینکه پلتفرمی آماده برای انتشار محتوا است و در مدت زمان کوتاه نیاز بسیاری از افراد را برطرف می‌کند، ممکن است از نظر سئو بهینه نباشد؛ در حالیکه وب سایت برنامه نویسی شده مطابق با نیاز شما و کاملا بهینه شده از نظر سئو طراحی می‌شود.

پس از کسب رتبه‌های موردنظر، در صورت تمایل می‌توانید همکاری با تیم آن‌تاما را ادامه دهید تا رتبه‌های بدست آمده در بالاترین رتبه‌های گوگل باقی بماند.

برای تبلیغات گوگل باید به ازای هر ورودی هزینه‌ای را بپردازید که این هزینه باتوجه به فضای رقابتی ممکن است متفاوت باشد، در حالیکه فعالیت‌های سئو سایت کاملا رایگان است و برخی تکنیک‌ها شامل هزینه‌ای نه چندان زیاد خواهند بود. از دیگر تفاوت‌های تبلیغات گوگل و سئو، مدت زمان نتیجه گیری است؛ به طوریکه در تبلیغات گوگل به محض فعال کردن کمپین تبلیغاتی در نتایج جستجو ظاهر می‌شوید درحالیکه نتایج سئو از ۳ الی ۶ ماه متغیر است. اما زمانی که کمپین خود را غیرفعال کنید دیگر ورودی از گوگل نخواهید داشت درحالیکه در سئو همواره در نتایج جستجو قابل مشاهده هستید. درواقع تبلیغات گوگل ناپادار و موقته ولی سئو پایدارتر و ماندگارتر است.

بله این امکان وجود دارد، سئو فقط برای کسب و کارهای بزرگ نیست. بسیاری از کسب و کارهای کوچک وجود دارند که با انجام تکنیک‌های درست سئو به نتایج خوبی دست پیدا کردند.

نمونه کار سئو و بهینه سازی وب سایت

الو اپلای

مرکز تخصصی خدمات مهاجرت به ترکیه
عبارت کلیدی: افتتاح حساب در ترکیه

کلینیک نوین طب

عبارت کلیدی: فیزیوتراپی در امامت
عبارت کلیدی: لیزر پرتوان نوین
عبارت کلیدی: فیزیوتراپی در خیابان دماوند