تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

برند خود را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید تا توسط مخاطبان بیشتری دیده شوید.

در دنیای امروز، شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در فروش و برندینگ دارند. فضای رقابتی بسیار بالا در این شبکه‌ها موجب شده است تا کسب و کارها برای برندینگ و جذب مخاطب هدف، وقت و هزینه بالایی را صرف کنند؛ که از جمله آن‌ها تبلیغات گسترده است.
بنابراین با شبکه های اجتماعی می‌توانید براحتی با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و برندسازی، افزایش فروش و حتی افزایش ترافیک وب سایت را برای کسب و کار خود به همراه داشته باشید. از مهمترین و کاربردترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توان به اینستاگرام، واتساپ، فیسبوک، توئیتر، لینکدین، یوتیوب، و پینترست و در شبکه های ایرانی نیز آپارات اشاره کرد. 

هزینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل متعددی از جمله دسته‌بندی پیج، تعداد فالوور، نرخ تعامل، اعتبار پیج، نوع محتوا، نوع فعالیت کسب و کار شما و موارد اینچنین بستگی دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از تعرفه‌ها و انتخاب مناسب‌ترین گزینه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

انواع تبلیغات

روش‌های تبلیغات در اینستاگرام با آن‌تاما

اغلب تبلیغات در اینستاگرام به به دو صورت بازدیدی و تعرفه‌ای انجام می‌شود که اغلب در قالب پست و استوری هستند. تبلیغات به صورت تعرفه‌ای نیز به دو روش انتشار محتوا و اینفلوئنسری قابل انجام است. در تبلیغات انتشار محتوا، ویدئو یا عکس شما آماده بوده و تبلیغات توسط پیج‌ها و اینفلوئنسرها در قالب پست یا استوری انجام می‌شود؛ اما در روش تبلیغات اینفلوئنسری، محتوای مربوط به شما توسط خود اینفلوئنسر طراحی و تولید می‌شود و سپس در قالب پست یا استوری منتشر خواهد شد.

تبلیغات در واتساپ با آن‌تاما

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات در واتساپ برای جذب مشتری، افزایش فروش از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چراکه تعامل بسیار راحتی را می‌توان با استفاده از آن ایجاد کرد. بسیاری از شرکت‌ها نیز برای تبلیغات و مدیریت بهینه مشتریان از واتساپ استفاده می‌کنند. تبلیغات در واتساپ به دو صورت زیر امکانپذیر است: ارسال پیام انبوه به چت خصوصی تبلیغ و بازیابی از طریق گروه‌ها

مراحل انجام خدمات طراحی سایت در آن‌تاما

در اولین مرحله ما کسب و کار شما ر ا با دقت آنالیز می‌کنیم تا شناخت دقیق و بهتری از نیازهای کسب و کار داشته باشیم و ایده‌های مناسب‌تری برای تبلیغات در اینستاگرام ارائه دهیم. 

 

باتوجه به اطلاعات بدست آمده در مراحل قبل و تعیین بودجه، مناسب‌ترین پیج‌ها و اینفلوئنسرها برای تبلیغات کسب و کار شما انتخاب می‌شوند.

در این مرحله، تبلیغات در پیج‌های انتخاب شده اجرا می‌شود و گزارشی جامع و کامل از روند اجرای تبلیغات و آمارهای کمپین تبلیغاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نیاز به مشاوره دارید؟

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید، با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

انتخاب مناسب‌ترین نوع تبلیغ در اینستاگرام بستگی به زمینه فعالیت و بودجه شما دارد. پس از بررسی این موارد می‌توانید مناسب‌ترین نوع تبلیغ را انتخاب کنید.

آن‌تاما یکی از بهترین‌ها برای تبلیغ در اینستاگرام است؛ چراکه برای افزایش بازدهی تبلیغات کسب و کار شما با پیج‌های مرتبطریال مطرح و پربازدید همکاری می‌کند. کارشناسان تبلیغات آن‌تاما با آنالیز، تحلیل و بررسی کسب و کار، بهترین و مناسب‌ترین پیج‌ها را برای تبلیغات به شما معرفی می‌کنند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی روز بروز در حال افزایش هستند، بنابراین باید از این پلتفرم‌ها برای افزایش تعامل با مخاطبان هدف خود و جذب آن‌ها استفاده کنید. بسیاری از کاربران پیش از خرید به دنبال شبکه‌های اجتماعی یا پروفایل برند می‌گردند تا بتوانند ارتباط معمولی‌تری بر حسب نیاز خود برقرار کنند.

پیش از ثبت نام در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد پروفایل، باید بررسی کنید تا بفهمید مخاطبان هدف شما در کدام شبکه حضور فعال‌تری دارند. علاوه بر آن نیز با درنظر گرفتن محصولات و خدمات خود باید مناسب‌ترین پلتفرم را برای بازاریابی شبکه های اجتماعی انتخاب کنید.

شما می‌توانید باتوجه به فعالیت خود انواع تبلیغات در اینستاگرام را انجام دهید؛ اما توصیه ما این است که تبلیغات مناسب با بودجه و نوع فعالیت کسب و کار تاثیرگذاری بهتر و بیشتری خواهد داشت.

خیر، به دلیل عدم کارایی و تاثیر منفی فالوور، بازدید، کامنت و لایک فیک در استراتژی شبکه‌های اجتماعی ما جایی ندارد.