نحوه ایجاد پست های مهم در وردپرس

چکیده مطلب

آیا به دنبال راهی برای نشان دادن مهمترین پستهای خود در بالای صفحه وبلاگ خود هستید تا بازدید کنندگان ابتدا بتوانند آنها را مشاهده کنند؟ وردپرس به طور پیش فرض ابتدا جدیدترین پست های شما را نشان می دهد. با افزودن مطالب بیشتر ، پست های قدیمی شما پایین می آیند و در نهایت به بایگانی منتقل می شوند. اما اگر می خواهید مقالات خود را برای مدت طولانی تری در صفحه اول نشان دهید ، چه می کنید؟ در این زمان است که ویژگی پست های مهم WordPress بسیار مفید است.

آیا به دنبال راهی برای نشان دادن مهمترین پستهای خود در بالای صفحه وبلاگ خود هستید تا بازدید کنندگان ابتدا بتوانند آنها را مشاهده کنند؟

وردپرس به طور پیش فرض ابتدا جدیدترین پست های شما را نشان می دهد. با افزودن مطالب بیشتر ، پست های قدیمی شما پایین می آیند و در نهایت به بایگانی منتقل می شوند.

اما اگر می خواهید مقالات خود را برای مدت طولانی تری در صفحه اول نشان دهید ، چه می کنید؟

در این زمان است که ویژگی پست های مهم WordPress بسیار مفید است.

یک پست چسبناک ، پستی است که به بالای صفحه وبلاگ شما می چسبد. بر خلاف پست های عادی شما ، تا زمانی که گزینه مهم آن را حذف نکنید ، در صفحه اول وبلاگ شما باقی می ماند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فقط در ۲ مرحله به راحتی پست های چسبناک را در وردپرس انجام دهید.

چه موقع می توانید از پست مهم WordPress استفاده کنید؟

یک پست چسبناک برای برجسته کردن مطالب مهم در وبلاگ شما مفید است. با این کار می توانید بهترین مقالات خود را بدون در نظر گرفتن تاریخ انتشار در صفحه اول وبلاگ خود قرار دهید.

به طور عمده دو نوع محتوا وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را به صفحه اصلی وبلاگ خود بچسبانید.

۱٫بهترین مطالب (مقالات ستون) در وبلاگ شما

مقالات ستون مهمترین محتوای وب سایت شما هستند. این شامل مقالات جامع ، راهنماهای جامع و محبوب ترین پست های شما است.

آنها بهترین راه برای معرفی کاربران جدید به وبلاگ شما ، ایجاد راهنما و افزایش بازدید از صفحه هستند. برای اطمینان از اینکه کاربران جدید قادر به یافتن این مقالات هستند ، می خواهید آنها را در وب سایت خود برجسته کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است شما یک مقاله جامع داشته باشید که یک موضوع خاص را با جزئیات کامل پوشش دهد. چنین مقاله ای برای کاربران شما بسیار مفید خواهد بود و ممکن است بخواهید آن را به بالا بچسبانید.

۲٫محتوای انتقادی مربوط به زمان

نوع دیگری از پست ها که ممکن است بخواهید چسبناک کنید ، نوشته های مربوط به زمان مانند به روزرسانی محصولات ، اطلاعیه ها ، ارائه مطالب و غیره است.

فرض کنید از طریق وبلاگ خود به روزرسانی عمده محصول را اعلام کرده اید ، پس می خواهید کاربران شما آن را در اسرع وقت مشاهده کنند.

با گفتن این موارد ، بیایید ببینیم چگونه پست های خود را به راحتی در وردپرس چسبناک کنیم.

چسباندن پست های وردپرس در ۲ مرحله

وردپرس دارای قابلیت داخلی است تا هر پستی را به صفحه اول بچسبانید. تمام مضامین استاندارد سازگار با وردپرس از این ویژگی پشتیبانی می کنند و پست مهم در صفحه اول یا صفحه وبلاگ را برجسته می کنند.

ابتدا باید پستی را که می خواهید چسبناک باشد ویرایش کنید یا یک پست جدید ایجاد کنید.

در صفحه ویرایش پست ، به سمت نوار کناری سمت چپ نگاه کنید که در آن تنظیمات سند خود را مشاهده خواهید کرد. ابتدا بر روی گزینه ” قابلیت مشاهده” کلیک کنید.

اکنون گزینه “چسبیدن به صفحه اول” را مشاهده خواهید کرد. کافی است کادر را علامت بزنید تا پست مهم شود و سپس پست خود را ذخیره یا منتشر کنید.

پست شما اکنون به صفحه اول وبلاگ شما می چسبد تا زمانی که تیک را بردارید.

اگر می خواهید یک پست قدیمی را چسبناک کنید ، همان مراحل را دنبال کنید و فقط روی ذخیره کلیک کنید.

همچنین می توانید پست های قدیمی را با ویژگی ویرایش سریع چسبناک کنید.

کافیست از صفحه داشبورد خود به صفحه همه نوشته ها بروید و عنوان پست مربوطه را جستجو کنید. در مرحله بعدی ، باید روی گزینه “ویرایش سریع” در زیر آن کلیک کنید.

پس از آن ، گزینه های ویرایش سریع شامل یک کادر تأیید پست مهم را در پایین سمت چپ مشاهده خواهید کرد. باید کادر را علامت بزنید و روی دکمه “به روزرسانی” در زیر کلیک کنید.

همچنین می توانید این مورد را روی پیش نویس های منتشر نشده خود اعمال کنید تا پس از انتشار ، آنها را چسبناک کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به راحتی پست های مهم را در وردپرس ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *